Showing posts with label adikadik. Show all posts
Showing posts with label adikadik. Show all posts

Thursday, June 6, 2013

I miss u ...

Salam

Ha, dalam hidup kita ni, tipulah kalau tiada orang yang kita rindui kan.

Gitieuw tajuk dia, aha. Sebanarnya BK rindu sangat dekat anak buah BK sorang ni, sangat aktif, kalau balik rumah tak depan camera tak sah, boodark kewchik ni nama dia Aisyah. Look how active she is.

BK kalau ada anak-anak buah kat rumah selalu BK menyakat diorang, best taw, ley tenang fikiran. Pastu kita boleh lupa sekejap masalah



Like what I have mentioned on my FB lately, I always treat my niece/ nephew as friends so that they ll feel comfortable with me.



Ni anak buah baru BK, nama dia Ariff. O owh, ni adik Aisyah yang baru. Say hellewww =) Masa ni, BK amik gambar betul-betul lepas baby keluar dari bilik bersalin.




Balik la sini cepat, maksu rinduuu =')

TAMMAT

Thursday, May 12, 2011

B.Y.E. Saedan :"(

Salam...

Saedan: Hello akk, Saedan nak pindah UITM dah ni.. Malam ni macam nak makan-makan kat Upten , jomlah

BK: Lo yeke, ok2 akak datang Upten nanti...

Macamtulah lebih kurang dialog antara BK with adik Saedan ni...



After makan, BK pun bawa kejap mereka ke Putrajaya.

adikberadik baru :)

depan mahkamah :)

pandai posing masing-masing :)

Jangan lupakan kami :)

Msg "A" bukan nama sebenar katanya...tettt:)

makan-makan di Upten .

Eh, cik Alexender pun ada. Baru balik masjid katanya...tett


Saat-saat terakhir di Uniten...
We gonna miss u Saedan :)


last words dari akak: Pandai-pandai jaga diri okeyh! :)

TAMMAT...