Friday, May 20, 2011

something terbang dekat bangunan itu~


Salam.


objek kelihatan di antara pokok kelapa.

Pagi semalam macam biasa BK bangun then bersiap-siap untuk ke kelas pukul 10am. Selepas mengambil 2-3 keping biskut Jacob yang telah diiklankan oleh Fara Fauzana di television, BK terus bertolak ke kelas dalam pukul 9.45am begitu.



Bermulanya kisah...


Saat menceritakan detik-detik cemas...

Masuk sahaja main gate u, aku terus bergerak menuju ke kolej "tett" untuk meneruskan tugasan sebagai seorang pelajar yang berkaliber dengan harapan untuk mendapat semua A dalam sem ini.
Setibanya di bagunan "tett" untuk mencari parking, hati mula berdebar-debar apabila melihat semua warga bagunan tersebut berkumpul-kumpul di luar. Memang ramai ya amat. Tidak kurang pula kedatangan para petugas pertahanan awam yang berkumpul di situ. Keadaan agak kecoh. Hati bercampur baur mahu keluar atau tidak dari kereta. Tetapi dengan azam yang tinggi. Aku cuba untuk menguatkan hati keluar dari kereta. Then....


Aku pun terus berjumpa dengan kawan terdekatku. Kelihatan rakan-rakan sekelasku nun jauh di sana.
"Beb , apehal ni?" aku pun bertanya
" Ada org nak bunuh diri buat fyp"
" Biar betul, cuak aku"

3
.
.
2
.
.
1




wakenabeb!






" Haha, takdelah, diorang buat fire drill ni ha" kawan BK
" Ciss, buat cuak aku jeh".. hee...

nway, thnx pak cik pertahanan awam sebab macam teruja juga sebenarnya dapat tengok macamna diorang bawa turun mangsa dengan gunakan tali.

menunggu Mdm

Ok, jadi bila dah ada fire drill, maksudnya kelas kami pun start lambat.. Anyway, sebelum masuk kelas business intelligent ada member yang pergi beli kuih.


Then time lecture, time Mdm keluar kejap, semua duk serentak keluarkan kuih . ok, yang tu tak boleh bla..Hee..

ok, done.


grandmom~
:)



Ok, sebijik macam karangan darjah 6 kan3..hee :)

TAMMAT...

No comments: