Sunday, November 13, 2011

cerita novel saya~


Salam.

Setakat ni baru satu sahaja novel yang bertajuk "M.A.I.D"yang baru habis dibaca sedangkan housemate-housemate yang lain dah bertingkat-tingkat bilangan novel yang sudah mereka baca.



Tiba-tiba BK suara kan pendapat hendak tulis novel dekat one of my housemate. Eh berangan betul aku ni kan, baca novel pun baru satu habis dibaca, ada hati anak tulis novel. Tapi, tak tahu la, semangat nak menulis ni berkobar-kobar pula, bagai sudah ada jalan cerita yang hendak ditulis.. Tengok sajalah nanti, kalau mood ni ok, adalah novel tu... Hee.

Papai..
Tujuan aku tulis ni supaya at least aku ada niat nak buat novel .. Katanyaaa~~~ Hee

2 comments: