Monday, September 24, 2012

Ber'snap sebelum raya =)

Salam


Baru-baru ini aku berpeluang pergi ke Blue T Production. Kalau ada yang tertanya-tanya pasal production ni  buat apa, sebenarnya merekalah yang menerbitkan majalah-majalah Ana Muslim yang sewaktu ketika dulu parents akau selalu belikan untuk aku. Tak pernah terfikir pula aku akan ke situ dulu baca majalah je sekarang berpeluang ke pejabat pula. Aha, sesat juga lah aku time tu sebab first time pergi.

Atas beberapa urusan, semasa aku masuk, aku dapat lihat banyak perubahan majalah ini yang kini mempunyai majalah untuk remaja dan gambar-gambar dan isi kandungan juga bertambah mearik sesuai dengan umur dan target user iaitu remaja macam sayer. tettt.. Remaja la tu, baru 22.. barruuu.. aha..lol




Pekerja juga peramah dan baik-baik belaka. So, berikut adalah beberapa sesi photoshoot dengan production ni , photographer sangat sempoi dan tak berlagak iaitu brother Othman siap cakap "bawak pendrive tak, nak transfer gambar ni" . Aha, masa tu pendrive aku tertinggal dalam kereta and aku just cakap sent through email je , and baru-baru ini dia telah menghantar gambar tersebut. Thanks bro! aha..







Untuk shoot haritu, aku pakai pink blouse dan slack yang sangat simple dan selesa. Shawl pula aku hanya lilitkan macam biasa dan sesimple yang mungkin. Al maklumlah time puasa, kang lilit banyak layer maw pengsan aku nanti. Aha. Ok, enjoizz!




K.bai

TAMMAT



2 comments:

Ikan_Pari@@ said...

gambo bawah sekali tu kamu tengah pegang lembing lutsinar ke ape (• ε •)

hucsna-B.K said...

pari .. aah parii, mmg pun,law ta nampak tu pendek umo da la tu.. lalala~