Sunday, July 22, 2012

Happy birthday dato' Yusri!



Salam
Seperti yang telah dijanjikan, pembaca bertuah yang mempunyai potensi untuk BK publishkan special entry sempena Birthday pembaca iaitu Dato' yusri!!!


The Legend.
Rejoice adalah shampoo fav beliau. Terbukti ?

Happy birthday, seperti yang ku wish di wall post, aku harap ko sentiasa ceria dan bahagia di kala hidup yang dimamah usia. Jangan risau, musim durian nanti, aku akan ajak ko bersama rakan-rakan yang lain untuk bersama menikmati semua masakan yang berasaskan durian di rumah bonda ku. Aha.

Sedikit cerita tentang Yusri, beliau merupakan rakan yang pernah sekelas dengan aku di U dahulu. Di lahirkan pada tanggal 20 Julai dan mempunyai wajah yang kacak plus manis dan boleh menawan hati sesiapa sahaja yang berselisih dengannya(OMG). Jangan tidak tahu, Yusri juga mempunyai ramai fans dan bernaung di bawah label Yus Kacak dan mempunyai official page di facebook. Panggilan manja yang sering diberikan oleh beliau adalah dato' gojes. Peribadi beliau yang kelasss dan beliau pelawak orangnya dan mempunyai hati yang suci lagi murni ( kenapa harus aku berdusta?) Ahaha..

Jadi dengan itu, sekali lagi BK ingin mengucapkan Selamat Hari Tua dan semoga ko menjaga kesihatan , biasalah makin tua makin banyak penyakit.. Ahaha..

p\s BK banyak belajar DSLR ni dekat dia la. Aha.Jangan lupa dapatkan khidmat photographer dengan Yus. Kalau ko nak aku promote lebih, sila bayar. Ahaha. o lagi satu fakta, style rambut beliau akan bertukar mengikut musim di Malaysia. Contohnya musim tekujuh macam fashion rambut panjang, musim rambutan/durian akan jadi mawhawk , musim bieber fever akan jadi style mushroom dan sebagainya. Ini menggambarkan beliau seorang yang unik. And one more, kalau BK sesat area KL , BK akan call beliau kerana beliau merupakan GPS dan google map yang palin berkesa setakat ini. Ahaha

Berikut adalah bebrapa hasil karya beliau
Pernah juga shoot beberapa model terkenal seperti Amber Chia

Happy birthday Yus !!! Nanti aku beli tepung jagung banyak-banyak keh bila aku jumpa ko. Ahaha..

TAMMAT

No comments: