Monday, October 8, 2012

Aerobics classes

Salam
Tahniah pada akak sorang ni, dia turun 10 kilo. xoxo. Aku pun nak macam tu juga. Respect la. Baiklah disebabkan aku nak turun lima kilo, aku cuba la. Dua minggu cukup ke? Hurm, boleh rasa. Macam biasa aku telah menjoin kan diri aku ke kelas aerobic. Disebabkan ibu angkat yang handle so lebih mudah dan tiadalah segan sangat.  Lately aku rasa pernafasan aku lebih selesa dan bila nak buat something tu rasa ringan je badan. 

Masa aerobic aku banyak juga belajar teknik-teknik dan yang paling best all girls dan mostly yang join semua dah kahwin. So, aku kena bisakanlah mingle-mingle dengan akak-akak yang kelas gitu. Aww. Hee.


-5 kilo please!

Honestly, best la sebab aku pun memang minat benda-benda macam ni. Dancing banyak belajar tarian cha cha, tengo la and tarian melayu. Best. boleh hilang tension. Aku rasa kalau ada yang sedang stress putus cinta kat luar sana, kalau you guys join aerobic class mesti rasa lepas tension dan rasa diri begitu beharga. Aha..lol.. Tapi like seriously aku suggest join lah aktiviti-aktiviti sihat sebegini or tak pun pergi gym ke jog ke swimming ke or else even you aren t married yet. Muda-muda macamni aku rasa waktu yang bagus untuk sedar yang badan kita ni perlukan movement. Jadi jomlah join dimana class yang berdekatan dengan anda. Hee

So, basically, aku akan ke studio pukul 5.15 macamtu. Best best. 

Join! Aku pun minat zumba sebenarnya.

p/s Good luck pada adik-adik yang menduduki PMR

TAMMAT

2 comments:

Ikan_Pari@@ said...

dengo cerite berenang tu senaman yang paling elok.

hucsna-B.K said...

ye pari.. =)