Sunday, December 23, 2012

Blog UzairOthman funky!

Salam

Baiklah, rasa dah lama sangat dah BK ta update blog ni, memandangkan kerja pun kena buat article juga, aha sampai blog sendiri pun macam invi je.


Uzair selepas shoot with Lisa


Ok harini, BK na update tentang satu blog yang rasanya sangat berguna for those yang rasa nak iklan or review product uolz. Ha, nampak first time kan BK review blog orang. 



Sebabnya BK rasa bersalah sangat dengan this blog owner, sebab terpaksa last minute cancel  shoot short video with lisa surihani.

So, BK harap dengan entry ni, sebagai tebus kesalahan BK. Yang penting owner blog ni masukTV ok dalam iklan Digi nanti with Lisa nanti. Ok, rasa sedih sikit ta dapat join. Aha



Btw, Blog ini merupakan blog seorang student dari ex U BK, dan banyak info-info berguna yang uolz boleh dapat dari kehidupan, pendidikan sehinggalah gajet terkini di pasaran.

Pendek kata all in one la. So, uolz takkan berasa rugi untuk melayari blog ini even BK sendiri selalu buka blog beliau, bukan stalk owner okeyh, hee, tapi untuk mendapatkan info berguna dalam blog tersebut.

Jadi kepada anda di luar sana, BK sarankan melayari blog ini dan sila follow beliau untuk sentiasa mengupdatekan diri dengan info terbaru yang berlaku di Malaysia mahupun di luar negara.

Owner blog ni pun rasanya selalu jugalah masuk paper and tv. So, rasa kalangan blogger pun ta perlu diperkenalkan lagi.

Yang penting Uzair ni pernah dijadikan sebagai default pic di twitter Pak Nil dimana PakNil telah letakkan gambar beliau bersama uzair baru-baru ini di acc twitternya. Kelas sangat okeyh. hee

Jadi jangan lupa melayari

                WWW.UZAIROTHMAN.COM

Tammat


Credit gambar

Uzair FB


No comments: