Sunday, February 6, 2011

Cer cite cer cite!!!

Salam
Suatu malam, apabila kami bosan-bosan .Ades, BK dan kembar terus melepakkan diri ke kedai biasa lah yang kami lepak-lepak berjumpa dengan teman-teman lama.


Hello ha Piz, ko kat mana?
Apiz: Aku kat rumah ?
BK: Apa barang duduk rumah.Jomla lepak-lepak kejap. (Hamboi , ganas sungguh!)
Apiz: Ha, ok2, kat mana?
BK: Tempat biasa la.

Tak lama kemudian

Dapat message:

Apiz: Weih , lambat sikit boleh, aku ngah tengok Rajalawak ni(Jumaat)
BK: Lo, ko tengok kat sini je. Dia buka astro gak. Cepat!
Apiz: Orait2

nana

Ha begitulah.
Masa duk leka borak borak ngan nana, tetiba aku nampak ada sorang brother lalu sebelah gua, ingatkan waiter, so BK buat tak tau jela. Lepas tu tetiba mamat tu duk sebelah. Haha, rupanya Apiz. Sorry Piz.


Hafiz tak dapat tahan gelak setelah jurukemera bergurau senda ketika itu

So, mulalah deeper conversation antara aku Apiz and nana. Memang kalau jumpa mamat ni tak sah lah kalau tak gelakkan. Memang sepanjang conversation tu asyik tergelak je. Sampai akak cashier pun join gelak sama.



Lepas tu dalam 10.30pm , ayah call tanya...
Ayah: Adik dah sampai rumah nana belum?
BK: Belum lagi. Baru nak gerak balik ni.Nanti adik dah sampai rumah nana adik call balik ok.?
Ayah: Ok, take care.


Sekian.

P/S: Tim. Fadz, Ira, Nyza, Sapiq, .Bila nak kuar ?

TAMMAT...







No comments: