Friday, March 25, 2011

Sekitar majlis makan malam di Mac d Bangi time final~


Salam...
Tido. Petang exam penat ya ampun penat. Tertido sampai pukul 9pm.
Budak-budak rumah plan untuk merperkuatkan azam dan jati diri ke Mac d bangi bagi menikmati juadah di sana dan seterusnya study di situ.


Coki-coki solah-olah menjadi trend makanan wajib ketika study~
Pengasas: Tasha Bieber.


Masing-masing segak mengdrive menuju ke Mac d, cuma BK yang agak kelewatan sebentar kerana seperti yang dinyatakan di atas, BK tertido y'all~


Well, sampai sana, parking memang penuh. Terlintas di fikiran, adakah aku mampu parking di dalam. Masih adakah ruang-ruang kosong bagi aku untuk menyelitkan separuh dari keretaku yang kini masih tercari-cari parking yang sesuai? Pelbagai soalan bermain di fikiran. Namun, apakan daya .nasib tidak menyebelahi diriku.


Jadi terpaksalah parking di PKNS yang nun jauh di seberang sana tanpa mempedulikan pak cik guard yang berada di situ.

Sesampainya aku Mac d. Kelihatan budak-budak rumah sedang sibuk study. Tanpa melengahkan masa aku terus melabuhkan badan ku di kerusi hijau muda di sana. Kelihatan umat manusia berpusu-pusu di cashier , jadi terus ku membatalkan niat ku untuk membeli makanan terlebih dahulu. Jadi, apabila orang dah tiada, kami pun start membeli.


Beberapa jam kemudian, 2 orang housemate ku ingin berlalu, katanya, "I can't study here". Jadi kami mengucapkan bye-bye. Jadi tingallah kami bertiga-tiga iaitu ira, Yani dan diriku yang tak seberapa ini meneruskan misi untuk study dengan harapan mendapat grade yang terbaik untuk sem ini.

Tidak berapa lama kemudian, macam biasa, perasaan bosan mula menghinggap di setiap kalbu diri kami.Dan ini telah mendorong BK untuk mengeluarkan camera nokia 3.2 mp(camera gua camera biasa je tapi wa happy dengan camera ni. seyes brutal.) dan seterusnya mengambil gambar housemate BK ini.

Kehidupan artis yang sering diburu paparazi even ketika study~
Sabar banyak-banyak k :P

Selang beberapa jam kemudian.
Kami pun pulang ...

Begitulah sedikit sebanyak kisah kehidupan pelajar luar kampus Uniten.

Sekian , Terima kasih.

p/s: pergh, aku rasa dah boleh buat novel dah. :P

TAMMAT...

No comments: