Thursday, February 2, 2012

2nd&3rd days~



Salam.

Agak kelewatan update internship. =)


Second day(Tuesday)
Basically, start dengan buat flowchart for bysellads and the diff between Nff and other competitors. Macam biasa pagi pergi kerja, then lunch dengan housemate dekat Upten, then continue kerja then balik. On duty for cleaning actv at the end. Lol. Ok, then, balik then pergi jog dekat stadium. Balik rumah. Malam, pergi dinner with my senior.


Third day. (Wednesday)
Continue flowchart and present diff between those two to my supervisor, Mr. Tekong. Then lunch with my housemate. Then continue with my work. Then ada satu game ni, best called Color Magic. I wish I have one. Then balik. For God's sake, after Maghrib terus tertido and now like tak boleh tidur dah. Huu.O btw, tadi Astro Awani ada datang office.And BK terpaksa berlakon cakap-cakap dengan bos. Huuu.... Tiba-tiba jadi pelakon kan.. Huu

p/s Thanks kepada yang sudi baca cuz entry ini just untuk update progress internship BK =)
K papai.

TAMMAT


2 comments:

Ezaz said...

waa..retis skarang ni :P

hucsna-B.K said...

lol.. ta retiss sgtlaa.. ahah.. nth2 ckit je die amik..hee