Sunday, January 20, 2013

Azam 2013 yep.

Salam
Ha, setelah dah masuk 20 hb ni, baru buat azam untuk 2013 kan. Ahaha. Baiklah, meh na explain sikit pasal azam-azam bagai ni. Actually, BK hanya merancang supaya dapat dijadikan guideline, bukan apa takut juga lupa tujuan hidup. At least bila dah tahu apa benda nak buat each month, tiadalah rasa kosong je hidup, macam ada benda yang nak buat. 

BK rasa orang lain pun ada azam sendiri yang mungkin lebih power rangers dari azam BK ni. Namun, azam yang selalu dibuat  ni just apa kemampuan BK setakat ini, dari segi bajet fulus mania, dan tahap kemampuan diri dan sedikit ilmu yang ada. So, terkeluarlah idea azam di bawah. Insya Allah akan diusahakan semampu and sebaik yang boleh. Semua ni sudah tentu dengan niat kerana Allah S.W.T dan untuk keluarga especially parents. Uolz dekat luar pun sudah tentu punyai azam tersendiri untuk kebahagiaan kedua orang tua masing-masing kan.  


Oklah, first azam. Bab 5 kg tu, sebab sepatutnya itu adalah azam tahun lepas yang belum mencapai tahap yang sepatutnya. Tapi, alhamdulillah la juga sebab ada kurang 2-3 kg macamtu Lolz.  Bab minum air tu suppose kena minum 6-8 kan? Aha, sebab BK bukan jenis minum air kosong pun(ok jangan ikut). So, tahun ni BK buat juga at least 5-7 gelas, dalam 1 hari tu memang agak sukar la bagi BK nak sampai 8 gelas tu. Aha

Yang lain tu, semua dalam perancangan. Diharap semua tolong doakan BK, family and member-member and maybe untuk diri sendiri mencapai azam masing-masing.

Ok bye

p/s Untuk sebarang khidmat review/ pengiklanan produk mahupun event, sila hantarkan email anda ke lilhucsna@gmail.com. Harga berpatutan ditawarkan.


 TAMMAT

6 comments:

uzair othman said...

bgus azam u ni..

hucsna-B.K said...

thnx uzair.. hee

Diera Tekikushika said...

waaa semoga tercapai semua azam 2013 tu. ;)

hucsna-B.K said...

thnx diera =)

Ikan_Pari@@ said...

melukis komik pon menarik juge

hucsna-B.K said...

pari - weolz ta reti lukis, lukis ikan pari taw la. lolz