Monday, February 13, 2012

Setelah sekian lama~


Salam
Baru-baru ini, BK ditugaskan untuk mempromosikan company, jadi ia memerlukan BK untuk bercakap. Wa, sudah sekian lama tidak bercakap dengan orang ramai. Ingat masa secondary school dahulu, boleh dikatakan setiap pagi Isnin dan Rabu kena jadi mc. Isnin in Bahasa and Rabu English, bagi talks, jadi debater. Masa tu tiadalah kekok sangat macam baru-baru ini. Aiyak, sudah lama tak bercakap nih.


with mrs mean(obe-blog serius'wife) and nisa kay


Btw,seronok juga bila kerja kat luar ni instead of office. Hari Jumaat BK pergi naik LRT seorang and this is my first time naik LRT untuk pergi kerja since sebelum ini selalu pergi dengan member, thanks kepada housemate yang banyak membantu.

Hari Sabtu pula, BK putuskan untuk naik kereta since housemate-housemate lain tidak kerja, and BK rasa jalan ke stesen itu agak sunyi. So, macam agak bahaya jugalah kalau walk alone. Pergi pukul 7.30am sampai pukul 8am.

Tetapi balik, memang superb la, BK salah masuk jalan, dan BK sesat. Nak dekat dua jam jugalah BK lost. Sampai ke Sg Buloh tu. Tetapi nasib baik BK teringat pepatah , malu bertanya sesat jalan. Ececeh. Jadi BK pun berhenti di stesyen minyak. Stesyen minyak pertama tidak tahu, then BK berpindah ke stesyen seterusnya, dengan slumber BK tanya, nasib baiklah cashier itu tau jalan. Thanks brother cashier.

Btw, pengalaman kerja kali ini pastinya memberi memberi kenangan manis buat BK. Dengan warga kerja yang happening so jadi seronok bila nak buat kerja.

Kalau boleh, BK nak setiap hari rasa happy dan hargai setiap pengalaman yang BK dapat. Walaupun penat, tetapi ianya berbaloi. Btw, time dekat exhibition itu BK terjumpa dengan jiran BK. Tak sangka pula dia pun dah kerja. Wa, cepatnya kami membesar ~~~

K Papai

TAMMAT






4 comments:

Safrah Zainal said...

babe..nisa ni yg sllu post video kt utube gk en?
mbr ko ke?
haha..

hucsna-B.K said...

yup..yg wat vid tu.. kerja dgn die..hee

Charlie said...

every challenge leads to another fruitful experience, it's always worth it when you look back :)

Anonymous said...

nice~
follow mine
http://rushiciara.blogspot.com
gonna follow you back..

love
Rushi