Tuesday, July 31, 2012

Aktiviti lepas terawih yok!

Salam
Sedar atau tidak kita dah seminggu lebih berpuasa dan hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi untuk kita meninggalkan Ramadhan. Walaubagaimanaupun harini aku just nak berkongsi perkara yang harus selepas Terawih untuk family . Boleh skip...Sejak dari kecil lagi , aku selalu berbuka dengan parents aku sebab abang and kakak aku semua time study and aku time to masih bersekolah.

So, kebiasaanya selepas terawih la kan, aku akan ajak parents aku pergi K.Klawang untuk beli susu Dutch Lady yang chocolate tu. Aha, tau tak kenikmatan minum dutch lady ni.Di samping rasanya yang sedap, ianya juga mampu mengenyangkan perut untuk puasa keesokan harinya. Dan , lepas beli air, kami akan jalan-jalan ambil angin malam. Aha. Best lebih-lebih lagi jalan time malam puasa ni . aha.



Ha, ni la dia.Besar ni. aha. Tapi packaging dia dah lain .

Yang bestnya, sampai sekarang aku still buat benda yang sama , almost everyday after terawih mesti akan beli air.Tapi cuma sekarang aku beli 100 plus , al maklumlah dah besar, ahaha. Then pergi ronda-ronda makan angin. So, kalau nampak ada kereta yang bawa 40 km/h dekat area-area jelebu waktu malam tu, kereta aku la tu.ahaha..


Korang macamana pula, cer kongsi apa aktiviti selepas terawih korang pula? aha




TAMMAT

2 comments:

Rin Saharina said...

Lepas terawih,kems buku utk pegi sek keesokkan hari.smbil tu,online laaa.hihi :D rin pun gemar tersangat mnum dutchlady.sedapp kan :)

hucsna-B.K said...

rin: oyeke.. hee.. rajin2.. kann sdp sgt dutchladyyy.. hee