Friday, February 17, 2012

Amanz Network kini Amanz Media Sdn.Bhd. Tahniah!!!


Salam.
Kerja semalam dapat satu berita yang gembira dan secara tidak langsung lebih semangat untuk terus berusaha dengan lebih keras. Berita ini disampaikan oleh CEO Amanz sendiri semalam time BK kerja. Amanz Network kini bertukar kepada Amanz Media Sdn.Bhd.!!! Semoga dengan kelahiran baru dan nama baru ini dapat menaikkan lagi nama Amanz dan tahniah juga kepada warga Amanz Media.! =)



Amanz Media merupakan News Portal/techcrunch yang mengutarakan article atau informasi terkini dunia IT/ICT dan uniknya ianya disampakain dalam Bahasa. Jadi memudahkan rakyat Malaysia/Indonesia/ Singapore mengaccess tentang gadget-gadget, browser, software/hardware terbaru dan sebagainya melalui Amanz Media.

Dengan adanya Amanz Media, mereka yang bukan dalam berlatar belakangkan bidang IT tetapi berminat untuk mengetahui informasi terkini dunia IT/ICT , Amanz Media adalah jawapannya kerana segalanya telah di translate kan dalam Bahasa dan menggunakan perkataan yang mudah difahami.


Agak-agak ada tak readers blog ini kat wall di atas~ =)

Di samping itu Amanz juga menawarkan perkhidmatan lain seperti advertising dan Amanz Media juga kini lebih giat menggunakan video sebagai salah satu medium untuk berkongsi maklumat terbaru tentang dunia IT/ICT supaya ianya lebih interactive dan secara langsung dapat menarik lebih ramai penonton instead of reading.

Yang lebih menarik, article di tulis oleh penulis-penulis yang beribawa dan popular di alam maya iaitu Aman (founder Amanz Media) dan obe( blogserius)

Sekali lagi, BK ingin mengucapkan setinggi tahniah kepada Amanz Media dan semoga terus success!!!

p/s

1. Kini anda boleh bersembang dengan Amanz Crew dengan lebih mudah di Amanz.my and click social reader.. At the bottom of the website.

2. And thanks kepada pembaca blog ini yang datang ke Amanz booth di PWTC baru-baru ini=) Appreciate.

3. Tidak lama lagi Amanz akan muncul dengan nur.my. And, apa yang lebih menggembirakan dan mengejutkan BK , CEO Amanz nak gunakan tutorial BK untuk dimuatkan dalam website terbaru Amanz Media iaitu nur.my. Thanks bos =) Nur.my dijangka akan di launch pada akhir bulan ini. Sama-sama kita natikan =)


K Papai

TAMMAT

2 comments:

Teknologi Maklumat said...

Kami kagum dengan Amanz. Jika Amanz adalah TechCrunch Malaysia, maka iAwani pula adalah Engadget Malaysia. Kami bukan bersaing, tapi saling lengkap-melengkapi antara satu sama lain, lagipun fokus kami berbeza walau seakan sama.

-Awani-

hucsna-B.K said...

Good to hear that =) Sama-sama kita berusaha untuk memajukan industri masing-masing . Good luck =)