Thursday, August 9, 2012

Jom makan popcorn !

Salam
Aha, sangat terbaik, ok disebabkan atas permintaan beberapa pengunjung blog ini (beberapa sahaja ok. aha) untuk melihat segmen blog pilihan dalam rancangan apa kata wanita yang lepas, aku akhirnya telah jumpa website yang menyiarkan semula rancangan tersebut di bawah. Sila ke minit yang 39:39. Kalau tidak ada, terpaksalah tengok siaran ulangan TV2 hari Jumaat iaitu esok. Aha, 



Antara yang selalu bagi semangat dekat aku and termasuk Yani, our mummy tiger . aha


Tajuk di atas ada significant tersendiri, siapa yang faham fahamlah, kalau tidak duduk diam-diam .Aha, majoriti student ex U aku tahulah kot apa related nya dengan entry kali ini. Aha. Btw, terima kasih lah kepada yang bagi semangat dekat aku samada langsung atau tidak langsung. You know who you are =)

p/s: Haritu aku tak nak upload yang aku record sebab ada suara aku yang tengah excited. Ha, nasib baik ada website ni. Hee

TAMMAT