Tuesday, March 6, 2012

Peluang anda untuk berkongsi ' Anda bagi topik, kita review' =)


Salam

Entry kali ini memberi peluang kepada para readers sekalian untuk membawa bersama topik yang mungkin anda rasa boleh dibincangkan menerusi blog ini. Ataupun mungkin perkara-perkara yang anda rasa patut dibincangkan, isu semasa atau luahan rasa yang mungkin anda mahu mencari jalan penyelesaian yang terbaik.

Jika sebelum ini ramai yang bertanya face to face, eye to eye dengan BK, mungkin segan agaknya nak bertanya dekat blog. Kini anda boleh tanya terus menerusi medium di bawah. Jangan risau, identiti anda akan di rahsiakan jika anda mahu. Anda diberi peluang.


BK akan cuba sedaya upaya untuk membantu anda dengan tips-tips yang hebat menerusi bantuan bahan bacaan dari pakar motivasi yang terkenal di negara kita ini.


Nak berkongsi pasal kereta pun lagi BK alu-alukan =)

Ataupun mungkin anda ingin berkongsi saat bahagia anda dengan menghantar gambar ataupun jika anda mempunyai masalah berkenaan dengan fashion. Terutamanya berkaitan dengan hijab atau mix and match baju-baju anda supaya sesuai dengan bentuk tubuh. BK akan cuba membantu sedaya upaya yang BK boleh supaya anda kelihatan lebih confident dengan membincangkan topik yang diutarakan itu dalam blog ini. Mungkin tajuk anda yang bakal dipilih.

Para bloggers juga boleh meninggalkan link blog anda untuk di review dalam blog ini.

Kaum lelaki juga boleh mengutarakan topik, BK akan cuba try to be flexible as much as I can. Mungkin anda mempunyai masalah dengan teman wanita ? Mungkin BK boleh membantu menerusi sifat-sifat berdasarkan tarikh lahirnya berdasarkan observation BK sejak BK di bangku sekolah lagi. =)

Sifat berkongsi ini boleh menambah baikkan kehidupan kita sendiri dan orang sekeliling. Jadi apa tunggu lagi. Jangan malu untuk bertanya, kalau malu rugi =)

Berikut adalah cara untuk anda menghantar topik atau gambar anda


Setiap post hendaklah di mulakan dengan perkataan " Please review BK" dan teruskan dengan topik hebat anda supaya memudahkan BK mengclassifykan anda dengan friend list yang lain.

Peringatan = Topik yang berunsur "lucah", "kutuk mengutuk" , "benci membenci" dan yang sekutu dengannya tidak akan dilayan.

Ya, it s free! Sementara BK tak berapa busy sangat sekarang. =)



"I love to observe and I love to share my knowledge "

p/s It s now or never

TAMMAT







2 comments:

Ikan_Pari@@ said...

tanye di emel, jawab di blog?

hucsna-B.K said...

ye.. review n share pariparisakura~