Friday, March 16, 2012

Trello, aplikasi mudah untuk student khususnya (Group work)

Salam
Sekarang ini, untuk intership, BK telah meggunakan app dimana telah di introduce oleh CEO Amanz.my. Thanks. Personally BK dapati aplikasi ini sangatlah berguna dan tiba-tiba terfikir, kalaulah ada apps ini time belajar dulu kan senang. Tak perlu guna email yang selalu redundant user.



Ok, basically Trello ini adalah satu app yang sesuai digunakan untuk group work dimana kita boleh assign task dan function Trello ini pun sangat mudah difahami dan very user friendly. Anda tidak perlu masa yang lama untuk belajar menggunakan apps ini. Just tekan-tekan je and for sure readers boleh terus faham. App ini sangat mudah dan sangat menarik dimana kita dapat memantau pergerakan or flow task kita and others. Simply register with your google account and you can start using it.

Function Add Board adalah utk assign board for different task. Melalui Card , anda boleh menambah team member untuk menyiapkan tugas tersebut.
Status task juga boleh diubah kepada doing dan apabila siap tukar statusnya kepada Done

Melalui app ini, kerja kita and the way we deliver the task akan lebih efficient dan on time selain dapat memantau pergerakan status task tersebut.

Selamat mencuba

Sumber asal


TAMMAT


2 comments:

Ikan_Pari@@ said...

ok. mesti daunlod. wajib. mesti. hinss hinsssss hinssssssssssssss

hucsna-B.K said...

haruslaahh pariii