Monday, December 6, 2010

Kisah 2 lelaki ini dalam hidup boodark kewchik

Hi and salam.Kisah 2 lelaki ini dalam hidup aku.Mereka berdua sangat bermakna dalam hidup aku, kira kalau aku tiada diorang senang cerita hidup aku tak happy la.Haha.. gila la statement aku.Sebenarnya, sebelum aku balik semalam , aku jumpa member aku ni.Diorang adalah 2 orang classmate melayu dalam kelas aku masa time form 4 and form 5.

Ahad
5/12/2010
Janji kul 3.45pm, sampai kul 4pm.


Pagi: Hafitz msg tanya nak minum-minum sebelum aku balik disebabkan mereka baru start cuti .huhu..Aku da habis cuti:(

Kul 3.30pm: aku call kedua-dua lelaki ini dan confirmkan 3.45pm masa untuk jumpa di tempat biasa kitaorang jumpa.Restoran patana menjadi pilihan ...



Diorang nilah antara lelaki yang banyak tolong, support aku time sekolah dulu. Apa-apa cerita, diorang boleh selesaikan.Muka nak serius je diorang ni. jentik hidung kang.



Aku tengok phone, phone tengok aku.:P.Pastu, ma call tanya nak balik kul berapa cuz hari nak hujan.Ma aku sangat risau kalau drive time hujan ni.

Hafitz and Shafiq.Nothing much yang kitaorang discuss tadi.Kitaorang cuma plan nak pergi picnic next week or the following week. Fuh, tak sabar...Aku dah janji ngan Shafiq nak main polar bear. Ko jangan tak main pula nanti.Apa-apapun , happy gila jumpa diorang tadi dengan hafitz gelak-gelak tak stop-stop kemudian disambung dengan hilai tawa syafiq dan disambungi oleh aku dan terjadila gelak berirama yang diketuai oleh hafitz.Kau ader???ngee.Ngan diorang je boleh buat gelak berirama ni je taw.wawa

Nama: Hafitz
Perwatakan: pendiam, tapi bila dah start bercerita,hambik kau. Pelawak yang berjaya, suka buat-buat blur.
Status: Single rasenya...tett..
Pekerjaan: Student uitm, (banking)


Nama: Shafiq
Perwatakan: Serius, berminat pada benda-benda baru dan pelik-pelik. Pelajar cemerlang di sekolah
Status: Single.
Pekerjaan: Student usm(social science)Beliau bercita-cita menjadi ahli criminalogy



p/s: Tim, fazdilah, anyza, nazlina, syahira- sila hadirkan diri pada lepak'ng akan datang untuk discuss pasal picnic.Kerjasama anda semua sangatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.Fuh, dah lama tak tulis surat kiriman rasmi.

pukul 5.45pm: aku gerak balik bangi.Sampai dalam kul 7.15pm camtu.

TAMMAT...

No comments: