Sunday, December 19, 2010

tangan oh tangan . Tangan kiri gatal , kau ader?

"Inilah teddy bear kecil yang aku maksudkan"

Baru tadi, tangan kiri gatal sangat-sangat.Apakah ini. Tadi, phone dah tercicir kat ksm(karnival sukan mahasiswa) dan memerlukan aku untuk mendapatkan phone baru.

Lepas itu balik, Arghhh , what a bad day . Sedih handphone tiada di sisi. Rasa nak hantuk kepala dekat teddy bear kecil yang masa promosi world cup warna biru celcom haritu. Hopefully, ada sinar harapan untuk mempertemukan aku dengan phone tu balik.

Walaupun phone aku tak semahal Iphone 4, tapi banyak kenangan dengan phone itu setelah setahun lebih bersama.Itulah phone first yang aku beli dengan duit sendiri, itulah phone yang selalu menjadi peneman jika aku sedih ,suka, duka, gembira, teruja dan sebagainya.

Sedih, sedih, sedih. Minggu lepas pun cicir juga phone itu kat dalam kelas, tapi nasib budak kelas after my class itu baik, pulangkan semula phone itu.

To phone, jaga diri baik-baik ok.Nanti saya cari awak esok. Awak jangan la main nyorok-nyorok dekat tempat yang susah saya nak cari ok.

TAMMAT...

No comments: