Friday, December 17, 2010

Nak balik!!! :'( homesick!!!

:"(

Da masuk 2 minggu tak balik rumah..huhu.. sedih-sedih.. Nak balik!!! Ini semua salah Assignment, tak nak kawan assignment.



Rindu kat lappy nak edit-edit pic. Hmm sekarang ni aku pakai laptop ayah sebab laptop aku ni problem. Owh my lappy cyunk :'(

Inilah tempat ku luahkan segala isi hati melalui penulisan-penulisan yang tidak pernah disiarkan di mana-mana paper atau magazine.
Fuh, gila ayat aku sedih...


Rindu nak minum air kelapa, pastu main kejar-kejar dengan main layang-layang depan rumah with Haikal and Aisyah.:"(


Rindu nak ambil coki-coki ngan biskut merry cicah ngan air tea tarik ma' buat kat mini market ayah.Perghhh..:"(


Rindu nak main mainan dalam magic-magic box :"( , lepastu akhirnya Haikal and Aisyah yang sepah-sepahkan. Sepah pun takpe, asu tak marah :)

Rindu nak tekan-tekan keyboard (eh munie???), lepas tu cipta lagu dengan lirik-lirik yang begitu tragis dan jiwang tahap Gio(bila cinta) :'(

Huhu. nak magic box!!! :'(

Nak berangan lepas tu terus tido dengan gaya bebas 5x9 . Rindu kat bantal hijau tu sebab empuk dan memang sesuai bagi aku yang tak suka alas kepala dengan bantal.

Rindu kat basikal walaupun aku beli kat pasar malam je dengan harga yang malu nak cakap . Faham-faham la sendiri harganya kalau dah beli kat pasar malam tu. Walaupun murah, aku tetap sayang. ;'(


Rindu nak sepah-sepah kan meja. Jangan tertipu dengan barang-barang yang ada kat atas meja yang agak kemas tu, tengoklah laci nya. Ye, itulah aku, kalau aku da cipta lirik lagu(ceh macam power je cipta), huhu, kalau tak best aku campak je dalam laci meja tu.

Ha, ini lagi aku rindu. Benda wajib yang kena ada dalam bilik. Untuk pengetahuan , tahun 2010 ini aku target nak turun 5 kilo. Tapi sekarang baru turun 2 kilo. :'(. Huhu.nasib-nasib. Kalau aku masuk biggest looser ni macam terbaik juga :'(




Rindu kat Haikal, Aisyah and of course my family.
Ha, inilah rupanya kerja Haikal, patutlah dia selalu buka laptop sendiri, rupanya ambil gambar sendiri . Bagus, dah ada follower macam asu dia.


Pastu , dia ajak mama join dia sekali ambil gambar .


Rindu dekat anak buah(buah hatiku) . Aisyah and Haikal!!!!
Asu sayang both of u.kiss siket :"(


And of course , the most important in my life. Ma and ayah. Adik sayang ma and ayah.
Adik rindu, nak balik.huuhuhu:'(




Eh, tiba-tiba je gambar ni. Thanx pip!!!

Kenangan terindahz:'(


Tapi, apakan daya, diriku jauh nun di perantauan. Diri ini jauh menuntut ilmu di Uniten. Fuh , ayat, tak boleh bla. Sedangkan sejam lebih je kalau nak balik.

Huhu nak balik:'(

4 comments:

afifahramli said...

awwwww. jgn sdey2! same2 gmbr bwh. haha

hucsna-B.K said...

huhuhu.ye:'(

Ujang9897 said...

byknya rindu..hehe

hucsna-B.K said...

ujang::'( miss them much